Corona-maatregelen

2020-03-13

Beste leden en ouders

In verband met het Corona-virus en in nauw overleg met minister van jeugd, Benjamin Dalle, vraagt het agentschap Jeugd uitdrukkelijk om alle activiteiten binnen het jeugdwerk te annuleren tot en met 31 maart. Daarvoor werden volgende zaken in overweging genomen: het belang van kinderen en jongeren, het vergemakkelijken van deze moeilijke beslissing voor jongeren, vrijwilligers en organisaties, de kernwaarde van het jeugdwerk om goed zorg te dragen voor elkaar en onze competentie om flexibel en wendbaar te zijn als jeugdwerk.

Dat wil zeggen dat de Chiro niet doorgaat op:
- 15 maart
- 22 maart
- 29 maart

Voor alle activiteiten die na 31 maart plaatsvinden, zullen wij jullie zeker nog informeren. We houden onze leden, ouders en sympathisanten zo veel als mogelijk op de hoogte.

U kunt de situatie i.v.m. Chiro-activiteiten ook hier volgen: https://chiro.be/chiro-activiteiten-afgelast

Wij nemen deze maatregel met spijt in ons hart en hopen al onze kindjes zo snel mogelijk terug te zien!

Verdrietige groetjes 😢

De leidingsploeg