Nieuwe maatregelen

2020-10-24

Door de nieuwe maatregelen waren we als Chiro verplicht om nogmaals na te denken over hoe we onze werking op een veilige manier kunnen aanpakken voor de leden, ouders maar ook voor de leiding.
We hebben ervoor gekozen om nog steeds Chiro te geven omdat dit voor onze leden een uitlaatklep kan zijn.
MAAR we willen graag nog eens de (nieuwe) maatregelen duidelijk opsommen

NIEUWE MAATREGELEN
1) Alle leden +12 hebben een mondmasker op bij aankomst
2) Is uw kind 3 dagen voor de Chiro ziek = niet komen
3) Iemand van het huishouden in quarantaine = niet komen

Werking van de Chiro
1) Leiding draagt bij alle groepen een mondmasker
2) Leden boven de 12 spelen buiten, houden voldoende afstand en als dit niet kan dragen ze een mondmasker
3) We blijven onze handen ontsmetten en houden de bubbels zoals ze op dit moment zijn
4) We vragen ook aan ALLE ouders om bij afzetten en ophalen een mondmasker te dragen en zoveel mogelijk afstand te houden

We herbekijken wekelijks onze werking. Als er wijzigingen zouden zijn laten we het zo snel mogelijk weten.

Groetjes de leiding
Die al uitkijkt naar zondag😃